Ca să vă enervați, Samsung vrea să vă ofere mai multe reclame pe TV

de: Alexandru Puiu
01 06. 2016

Nu ar trebui să vină ca o surpriză faptul că Samsung generează foarte mulți bani din TV-urile sale. Din păcate, se pare că nu sunt suficienți și acestea vă vor oferi și mai multe reclame.

În ceea ce privește televizoare, de-a lungul anilor, cei de la Samsung au avut numeroase scandaluri. Unul dintre cele mai recente gravita în jurul unei găuri importante de securitate și a faptului că manulul modelelor sale de top vă prevenea să nu discutați lucruri sensibile în fața TV-ului pentru că ar putea fi înregistrate.

În altă ordine de idei, dacă nu v-ați frustrat suficient din cauza acelor situații neplăcut, acest nou raport de la The Wall Street Journal are toate șansele să funcționeze ca cireașa de pe tort. Aparent, în noua interfață Samsung Smart TV, veți vedea și mai multe pătrățele cu reclame. Deși este greu de înțeles motivația din spatele unui astfel de gest, în afara aspectului financiar, mai trist decât orice este că și vechii posesorii de TV-uri ale gigantului sud coreean s-ar putea să aibă parte de acest tratament printr-un update de firmware.

În principiu, cei de la WSJ consideră că această mișcare a celor de la Samsung are ca scop întărirea relațiilor cu agențiile de publicitate, beneficiile pe termen lung fiind semnificative. În plus, într-o perioadă în care vânzările de telefoane s-au ponderat semnificativ în comparație cu anii trecuți, astfel de măsuri s-ar putea reflecta în sporirea profitului.

Vestea bună este că primii ghinioniști vor fi cei din Statele Unite, cel puțin momentan. Există totuși indicii că și europenii se vor orienta în aceeași direcție într-un timp relativ scurt și în funcție de modul în care evoluează programul. Având în vedere că și Smart TV-urile mai vechi ale gigantului vă vor servi mai multe reclame, momentan nu se cunosc modelel care nu vor face parte din acest program de extra-reclame. Soluția temporară implică să evitați update-urile.